Veel gestelde vragen

Als ik wil boeken kom ik op een andere website

Dit klopt. Scandinvie-Overtocht.nl is partner van directferries.nl Dat betekent dat de daadwerkelijke boeking via de website van directferries.nl plaatsvindt.

Waar kan ik vinden hoe lang de boot er over doet?

Op de pagina van uw bestemming vindt u een tabel met de mogelijke routes en de duur van de specifieke route. Bij uw boeking ziet u de exacte vertrek en aankomsttijden.

Wat zijn de faciliteiten in de terminal op de haven

Op de pagina van de haven waarvan u vertrek of aankomt kun u onder het kopje faciliteiten de faciliteiten op de desbetreffende haven/terminal vinden. Op de pagina van uw bestemming kunt u de faciliteiten op de aankomst haven vinden.

Wat zijn de faciliteiten aan boord?

Op de pagina van de ferries kunt u de faciliteiten aan boord vinden. Dit kan verschillen per boot

Zijn de boten rolstoelvriendelijk?

Alle boten zijn in principe rolstoelvriendelijk. Kijk op de pagina van uw vervoermaatschappij om de exacte faciliteiten terug te lezen.

Kan ik mijn boeking nog annuleren of wijzigen?

Ja, u kunt uw boeking nog wijzigen of annuleren. Let wel op dat hier extra kosten aan kunnen zitten. Kijk op uw boekingsbevestiging wat de voorwaarden en en mogelijke kosten zijn.